onsdag 13 april 2011

Våren är här!

Härligt att våren är här! I måndags var det 19 grader här i Linköping, känns ju lite ovanligt i mitten på april men jag är inte den som klagar. Satt på balkongen och solade medans det sprang omkring massa barn i t-shirt runt huset, härligt!

Hur går det då med LCHF och all träning? Det går superbra! Får många frågor om det inte är svårt att inte äta potatis och bröd osv. Men jag har inga problem med det. Okej, jag ska erkänna att en lördags morgon kan jag bli sugen på en nybakad fralla eller en rostad macka med marmelad men det är inte så att bröd-suget tar över. Jag har fortfarande kontroll över min egen kropp.
Jag har inte stått emot sockersuget, tyvärr. Men jag har ätit det med gott samvete. För att lyckas så måste man unna sig det ibland! Men jag har minskat i cm, framförallt på övre delen av magen. Men under naveln så har jag minskat 4 cm.

Träningen går fortfarande bra. Både jag och min sambo har varit sjuka, förkyld och feber så det blev nästan 2 veckors break från all träning.  Men nu är vi igång igen och vi är inne i en hård-träningsperiod fram till påsk. Vi startade i söndags och då blev det en hel del på bara en dag. Morgonpromenad, storstädning, 2,5 km löprunda, 2 timmars styrketräning och sedan en kvällspromenad. Där kan vi snacka om träningsvärk i måndags.

VÅRBILDER








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar